tisdag 17 augusti 2010

Blogg?

Jag har kommit fram till att jag inte vet vad man ska skriva på en blogg. Eller ja, jag vet inte vad jag ska skriva som kan vara intressant för någon annan att veta. Jag vet att många bloggar om mode, smink och sånt, men ja jag kan inget om mode och inget om smink heller för den delen. Sen så skriver många om vad de har gjort under dagen eller helgen, eller vad de ska göra i en närmare framtid, men jag har inte ett speciellt intressant liv. Och sen förstår jag inte riktigt varför någon skulle vara intresserad av att jag har varit ute med en vän, eller inte gjort ett piss, vilket är det jag gör mest. Det kanske låter lite negativt, men här där jag bor finns absolut ingenting alls att göra. Och det vet jag att de flesta som bor i den här lilla hålan med mig håller med om.

Min slutsats är alltså att på min blogg kommer man inte få läsa om mycket, jag kommer inte skriva mycket och om jag skriver något så är det nog inget värt att läsa. Ungefär lika intressant som att läsa om hon den där "Kissie" när hon förstorar brösten och så vidare för att få uppmärksamhet. Bara så att ni vet, ja eller vad vet jag, jag vet att jag har en "läsare", men i alla fall förvänta er inte mycket från mig här.

1 kommentar:

  1. Jag vill se fina bilder, det är allt jag begär. På min blogg står det ingenting heller. Jag bara skriver något så jag har en anledning att lägga upp ett foto.

    SvaraRadera