tisdag 10 augusti 2010

Hallelujah



Jahaja, då har man gått och blivit med blogg. Egentligen så tror jag inte att jag kommer att skriva mycket här, men ja det kan alltid vara kul att ha någonstans att lägga ut foton. För jag har nyligen köpt en systemkamera (!) vilket jag är mycket glad över. Kameran är en Canon Eos 450D, och den fungerar som den borde, tror jag. Jag är ingen vidare expert på kameror, och jag har mycket att lära. Men att fotografera är något jag tycker är riktigt kul, så jag ser fram emot att få lära mig så mycket som möjligt om det nu är möjligt. Min storasyster har en precis likadan kamera och hon fotograferar en hel del, så jag hoppas att hon kan lära mig ett och annat.


Just nu sitter jag och lyssnar på Jeff Buckley med låten Hallelujah. En riktigt fin låt att drömma sig bort till, och kanske att fotografera till? Jag måste prova.





2 kommentarer:

  1. Fiin bild!
    Jag vill se fler foton, och inte bara gräsbilder på dina pojkar. Haha. :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jadå, jag ska lägga upp fler så fort jag har några värda att lägga upp!

    SvaraRadera