tisdag 6 mars 2012

I wanna kiss you but your lips are venomous

Jag skriver inte ofta här, och det verkar som om att jag ägnar de flesta inläggen till att berätta hur mycket jag älskar min pojkvän. Men ja, jag älskar honom väldigt mycket och jag tycker om att säga det så ofta jag kan. Han var här hos mig idag, och jag känner mig nästan fånig nu när jag sitter här och lyssnar på "hans" musik och luktar på hans tröja! Men jag kan inte rå för det, jag är löjlig kär i honom och saknar honom så fort han försvinner.
Annars så ticar livet på i sitt tempo. Var ute på krogen i fredags med mina brudar, mycket trevligt! Har annars tillbringat mycket tid på min kära labrapport.. Snart är den klar i alla fall! Tre veckor kvar till tenta och examinationslaboration nästa vecka, dags att börja plugga ordentligt nu! Men nu tar jag kväll, dags att trycka i sig lite popcorn och bara sitta! Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar