måndag 12 mars 2012

sunny, sunny hippie day

Sitter för tillfället i solen på framsidan av huset med katten bredvid mig och med en kopp te i handen, känner hur solen verkligen värmer! Kan inte låta bli att längta till sommaren, tills jag får gå in i min hippie-tid på året. Inte blir jag mindre sugen på sommaren av att lyssna på First Aid Kit med låten The Lion's Roar, helt underbart bra låt som får iaf mig att tänka på sommaren. Ser även mycket fram emot sommaren av många anledningar. Är för tillfället väldigt plugg- och skoltrött, hittar ingen motivation. Längtar efter att vara ledig och åka på den planerade roadtripen men mitt hjärta och att festa med mina brudar, men jag ser fram emot att jobba och tjäna välbehövda pengar. Men ja, carpe diem, innan man hinner blinka så är våren och sommaren över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar